الخميس، 31 أكتوبر 2013

اسمي سكينة وابحت عن ابن حلال




أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : سكينة
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 22
الوزن : 64
الطول : 167
لون البشرة: بيضاء

هناك 8 تعليقات:

  1. اهلين سكينة

    ضيفيني على سكايبي azizxd23

    او واتساب +966547658876

    ردحذف
  2. هلو انا نبيل من العراق اود اتعرف عليكي اكثر

    ردحذف
  3. انا شريف ونفسي أتعرف عليكي

    ردحذف
  4. اكيد انتم لا بتهزرو لافاضين ازى واحده صورتها كده ومش لقيا عريس اى ينعم انتم باقيتو اكتر من الهم على القلب والواحد لو حب يتجوز يعبيكو فى شوال من كتركم بس انتى امورة وجميلة مش محتاجة تنزلى اعلانى انا معاكى طلما الى بتعملى مقتنعة انوه صح فا انا معاكى على راى .........شيفارا ............................تحياتى لمن افسد حياتى ...........هنتقابل بس مش دية صورت البنت الى كانت طلعه بدور اخت تامر حسنى فى فيلمكابتن هيما خدعة جميلة

    ردحذف
  5. قول احبك واسكن داخل الجوف... كلمه احبك كلها اربع حروف ..!

    ردحذف
  6. انا مجدى من مصر وارغب فى الزواج منك

    ردحذف