الخميس، 31 أكتوبر 2013

اسمي سلوى وابحت عن ابن حلال



  


أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : سلوى
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 23
الوزن : 66
الطول : 167
لون البشرة: بيضاء

هناك 10 تعليقات:

  1. ممكن رقم تلفونك او اي حاجه يمثلي عنك

    ردحذف
  2. my email is yassinebenchakroune@yahoo.fr

    ردحذف
  3. هلو انا نبيل من العراق اود اتعرف عليكي اكثر

    ردحذف
  4. شاب عازب من ليبيا ابحث عن بنت حلال جاد جدا

    ردحذف
  5. اكيد انتم لا بتهزرو لافاضين ازى واحده صورتها كده ومش لقيا عريس اى ينعم انتم باقيتو اكتر من الهم على القلب والواحد لو حب يتجوز يعبيكو فى شوال من كتركم بس انتى امورة وجميلة مش محتاجة تنزلى اعلانى انا معاكى طلما الى بتعملى مقتنعة انوه صح فا انا معاكى على راى .........شيفارا ............................تحياتى لمن افسد حياتى ...........هنتقابل

    ردحذف
  6. ممكن نتعرف01063507351aaa_mm20999@yahoo.comممكن الاتصال علية ممكن

    ردحذف
  7. اكون سعيد بالارتباط بيك

    ردحذف
  8. اتمنى التوصيل معك حتى يمكن مناقشة الزواج بك

    ردحذف
  9. https://www.facebook.com/profile.php?id=100003229714042&ref=tn_tnmn

    ردحذف
  10. السلام عليكم
    ربي يسعدك يل غاليه
    انا شاب يمني وسيم ذوخلق وقلب طيب اتمتع بجسم رياضي والحب السباحه والفلاه والضحكه واحب السفر العمر 38
    انا انسان فاهم الحيــاه انفتاحي ما احب التشداد واحترم الانثى واعطيهــا حقها في الحيــاه الزواجيــه ؟ واحترم رايها
    متوسط الطوال ابيض شعري اسود طويل عيوني عسليه نشيط فلاوي
    معلومات اخرى هذ رقمي واتس 0551880661

    ردحذف