الخميس، 31 أكتوبر 2013

اسمي حليمة وابحت عن ابن حلال





أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : حليمة
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 25
الوزن : 68
الطول : 167
لون البشرة: بيضاء

هناك 8 تعليقات:

  1. مساء الخير احمد من السعوديه جدا بالمسيار

    ردحذف
  2. مساء الخير احمد من السعوديه جدا بالمسيار

    ردحذف
  3. مساءالخير
    م
    السودان
    00249910875553

    ردحذف
  4. http://girls-egypt-mobachara.blogspot.com/

    ردحذف
  5. مساء الخير انا نبيل من العراق او اتعرف عليكي اكثر

    ردحذف
  6. اكيد انتم لا بتهزرو لافاضين ازى واحده صورتها كده ومش لقيا عريس اى ينعم انتم باقيتو اكتر من الهم على القلب والواحد لو حب يتجوز يعبيكو فى شوال من كتركم بس انتى امورة وجميلة مش محتاجة تنزلى اعلانى انا معاكى طلما الى بتعملى مقتنعة انوه صح فا انا معاكى على راى .........شيفارا ............................تحياتى لمن افسد حياتى ...........هنتقابل انتى بتخلومن نفصكوم بضاعة محللة انا روش بس ده رايى فيكوم

    ردحذف
    الردود
    1. انا احمد من مصر واعمل حاليا في السعودية مهندس ارجو التواصل ايميلي ahmed.taha196486@yahoo.com , ورقم الجوال 00966591812396

      حذف